Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerVelkommen til eindom
Kom i gang med automatisk bogføring
Kom i gang med automatisk bogføring

Vi intregrerer til både e-conomic, Dinero og Microsoft Business Central! Læs mere her og se hvad som dækker dit behov!

Sebastian Lekdorf avatar
Skrevet af Sebastian Lekdorf
Opdateret over en uge siden

Vi har flere integrationer til automatisk bogføring! Nedenfor vil vi gennemgå dem alle!

Det er kun muligt at have en integration aktiveret ad gangen.

E-conomic

Vi har to integrationer til e-conomic - en faktura og en kassekladde integration.

E-conomic faktura integration

E-conomics faktura integration er den som vi klart vil anbefale til alle som benytter e-coniomic i forvejen! Den opretter alle lejere i eindom som kunder i e-conomic, og opretter og bogfører alle opkrævninger som er registreret i eindom som en faktura i e-conomic. Indbetalingerne som er registreret på lejerens opkrævning, sender vi ligeledes over til e-conomic.

Integrationen tager ikke direkte udgangspunkt i kontoplanen, men derimod i de varer man har oprettet i e-conomic. Læs mere om opsætning af integrationen her.

I e-conomic giver det altiså et godt overblik, over alle ens lejere, og alle deres fakturaer.

E-conomic kassekladde integration

E-conomics kassekladde integration vil som udgangspunkt blot overfører alle opkrævninger og indbetalinger i eindom, som posteringer og bogføre dem i e-conomic.

I kassekladde integrationen, har man to opsætningsmuligheder:
Debitor opsætning

I debitor opsætningen, overfører vi alle lejere til e-conomic som kunder. Her skal man vælge en kassekladde for in

Restance opsætning:

Integrationen tager udgangspunkt direkte i kontoplanen, og er derfor nem at opsætte. Læs mere om opsætning af integrationen her.

Dinero

Bogfører du i forvejen gennem dinero, er det selvfølgelig denne du skal vælge! Integrationen fungerer på nogenlunde samme måde som e-conomics kassekladde integration, hvor vi overfører alle opkrævninger og indbetalinger i eindom, som posteringer og bogføre dem i Dinero.

Integrationen tager udgangspunkt direkte i kontoplanen, og er derfor nem at opsætte. Læs mere om opsætning af integrationen her.

Microsoft Business Central

Er du kunde hos Beierholm, har du mulighed for at opsætte bogføring gennem Microsoft Business Central. Al data fra eindom, sendes autoamtisk over til MBC, og bliver bogført.

Kontakt din kontaktperson hos Beierholm, og de hjælper med opsætningen.

Besvarede dette dit spørgsmål?