Ønsker du at automatisere dine lejers opkrævninger og afstemninger til indbetalinger, så har vi to integrationer som sørger for dette! Neden for, vil vi gennemgå, hvad de forskellige kan!
Det er muligt at have begge integrationer til på samme tid, så nogle lejere opkræves via Betalingsservice, og andre via MobilePay.
MobilePay
Du har mulighed for at opsætte en integration til MobilePay. Er det gjort, har dine lejere mulighed for at tilmelde sig betaling gennem MobilePay, og så opkræver vi automatisk lejen! Pengene går aldrig forbi eindom, men kun direkte fra lejer til udlejer!
Læs mere her, om hvordan du kommer i gang med MobilePay!
MobilePay er den billigste løsning, og så undgår dine lejere fysiske Fi-kort!
MobilePays løsning tillader dog ikke erhvervslejere, hvorfor du i givet fald skal vælge Betalingsservice.
Betalingsservice
Betalingsservice tager lidt længere tid at komme i gang med, da en bestlling eller ændring af en Betalingsservice aftale kan tage op til et par uger.
Det kræver at du benytter en normal Betalingsservice aftale, og ikke en Betalingsservice web aftale!
Lejerne har mulighed for at tilmelde sig Betalingsservice, hvorved de blot vil blive opkrævet automatisk! Hvis de ikke tilmelder sig, vil de måned efter måned modtage et fysisk indbetalingskort.
Betalingsservice er dyrere en MobilePay, men mange lejere kender og fortrækker denne løsning, da de er bekendt med den.
Konklusion
Ønsker du den billigste løsning er det MobilePay du skal gå med - de er næsten 50% billigere end Betalingsservice. Har du erhvervslejere kræver det dog Betalingsservice.
Lejere som er kendt med Betalingsservice, vil ofte fortrække dette, da de kender det.