Spring videre til hovedindholdet

eindomhub

Sebastian avatar
Skrevet af Sebastian
Opdateret for over 2 måneder siden

Med eindom får alle dine lejere og beboere adgang til eindomhub. Herinde, har de mulighed for at kommunikere med sin udlejer/administrator, og på sigt kunne tilgå relevant ejendomsdata, dokumenter, billeder, opslagstavler, mv.

Hvad er eindomhub?

eindomhub er en særskilt platform, der er udviklet til dine lejere og beboere. På eindomhub kan dine lejere blandt andet enten besvare dine beskeder, eller selv skrive til dig. Kommunikation foregår dermed på en platform, så du kan samle hele driften af din ejendomsadministration et sted.


For udlejere, administratorer & andre brugere af eindom

Som bruger af eindom kommer I ikke til at kunne tilgå eindomhub. I vil som førhen kunne sender beskeder ud til jeres lejere. Dermed, de beskeder & svar I modtager fra lejerne, vil fremgå under Indbakke, under Beskeder.

Tilføj dine lejere til eindomhub

Dine lejere er ikke tilmeldt eindomhub til at starte med. Hvis du ønsker at dine lejere skal kunne tilgå portalen, så har du mulighed for at klikke ind på din organisation (Klik på dit navn oppe i højre hjørne --> Organisationer --> Klikker ind på den --> Vælge Selskaber ude til venstre --> Klikke Handlinger ude til højre for selskabet --> Indstillinger --> Vælge Andet --> Aktiver eindomhub, og Gem indstillinger nedenfor).

Når denne indstilling er aktiveret, så vil alle fremtidige lejere automatisk modtage en invitation til eindomhub, når de modtager deres første Besked fra jer.

For de nuværende lejere og beboere, som er oprettet i eindom, vil de også modtage en invitation til beboerportalen, når I sender den første besked ud til dem.

I vil også have mulighed for at kunne tilføje lejerne manuelt med det samme. Det kan gøres ved at klikke ind på en Lejer --> Information --> Beboere --> Inviter beboer.

Hvad sker der når lejere besvarer dine beskeder?

Som bruger af eindom vil du modtage en mail om at der er kommet et nyt svar fra en beboer. Derfra kan du klikke på linket i mailen, eller klikke ind i eindom, under Beskeder, og se, samt besvare, beskeden til lejeren.


For dine lejere & beboere

Hvad kan lejerne se på eindomhub?

Lejerne har i første omgang kun Adgang til at se de beskeder de enten selv har sendt, eller de beskeder de har modtaget af ejendomsselskabet. Har de flere lejemål (fx et boliglejemål og et depotrum), kan de klikke oppe på lejemålets adresse, og skifte mellem de to lejemål.

Hvordan sender dine lejere en besked?

Når dine lejere logger ind, lander de automatisk på siden Beskeder. Her kan de ved at klikke + Ny besked skrive en ny besked, hvor de kan give beskeden et emne, samt indtaste beskedens brødteskt.

Når den er sendt afsted kan de, som i andre mail-systemer, se beskeder under Sendt, og se de beskeder de har modtaget under Indbakke.


Hvad hvis dine lejere & beboere ikke tilmelder sig?

Tilmelder dine lejere sig ikke til eindomhub, vil de stadigvæk modtage en mail, om at de har fået en besked. Beskeden kan stadigvæk ses i mailen, men den kan ej besvares, før de har oprettet en bruger.

Dokumenter


På eindomhub er det muligt for brugere i eindom at uploade dokumenter, så både administratorer, udlejere og lejer har et overblik.
Når brugere i eindom har uploadet et dokument, så lejeren kunne finde det inde i eindomhub under Dokumenter.

​​

Opkrævninger

Det er muligt for lejer at se alle de opkrævninger der er dannet til dem i eindom.
Opkrævninger vil blive gemt i eindomhub så snart opkrævningen er sendt afsted fra eindom.

Generelle spørgsmål vedrørende eindomhub

Ændring af lejers mail, hvis de er tilmeldt eindomhub

Når en lejer først er tilmeldt eindomhub, kan lejers mail ikke ændres. Det skyldes at lejerens email-adresse er koblet op til deres bruger i eindomhub. Skal mailen ændres, kræver det først at lejeren bliver afmeldt eindomhub, mailen ændres i eindom og derfra kan lejeren blive inviteret på ny.

Priser for eindomhub

  • eindomhub har en fast pris på 5 kr. pr. enhed pr. måned

eindomhub tilbyder en række moduler, der er inkluderet i abonnementet:

Beskedmodul

  • Gør det nemt at informere om f.eks. vedligeholdelse, møder eller afstemninger

  • Undgår e-mails og lapper i opgangen

  • Send beskeder direkte til én eller flere beboere

Dokumentmodul

  • Gem og del vedtægter, regnskaber, referater m.m.

  • Beboere har adgang til dokumenterne digitalt – altid opdaterede

Opkrævningsmodul

  • Se betalinger, restancer og økonomisk status pr. enhed

  • Gør det let for både administrator og beboer at holde overblik

Læs mere om eindomhub og priser ved at klikke HER



Besvarede dette dit spørgsmål?