Spring videre til hovedindholdet

Tilføj flere brugere til dit selskab

I denne guide vil vi gennemgå hvordan du invitere flere brugere til dit selskab

Opdateret for over en måned siden

I eindom er det muligt at have flere brugere koblet til dine selskaber. Hver enkel bruger kan have forskellige adgange og muligheder.

En bruger har sit eget log ind med egen email og adgangskode, og kan så tilgå de selskaber brugeren er tilføjet til.

Inviter en bruger

For at inviterer en bruger skal du klikke oppe i højre hjørne på dit navn, derefter skal du klikke på Organisationer. Så kommer du ind til oversigten over dine organisationer, her klikker du på ønskede med den blå skrift. Dernæst kommer du ind til oversigten over dine selskaber, her klikker du ude i venstre side menu på Brugere. Nu skal du klikke på den blå bobbel oppe i højre hjørne Inviter bruger.
Her skal du udfylde den nye brugers email, og give brugeren en rolle. Tilknyt derefter brugeren til de selsskaber brugeren skal have adgang til.
Nu skal du vælge om brugeren skal have emails vedrørende selskaberne.
Klik så Send invitation.

Nu vil brugeren modtage en mail med et link den nye bruger skal klikke på for at få adgang til selskaberne.

De forskellige roller

  • Ejer:

Denne rolle vil give adgang til alle rettigheder på selskabet.

  • Administrator:

Denne rolle vil give adgang til at tilgå og administrerer organisationen og alt her under.

  • Ejendomsadministrator:

Denne rolle vil give adgang til oprette og administrerer selskaber og alt herunder.

  • Regnskabsmedarbejder:

Denne rolle giver adgang til at se og oprette økonomisk data.

Besvarede dette dit spørgsmål?